CONTEMPORARY APPROACHES TO TEACHING FOREIGN
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Turli yoshdagi talabalar har xil xususiyatlarga ega, ularni o'rgatish usullari ham har xil bo'ladi. Yosh bolalar bilan biz katta yoshdagi o'quvchilarga qaraganda ko'proq o'yinlar, qo'shiqlar va boshqotirmalarni taklif qilishimiz mumkin. Faoliyatning tez-tez o'zgarishiga ishonch hosil qilishni xohlashimiz mumkin. Bir guruh o'smirlar bilan biz o'quvchining tengdoshlar guruhidagi o'rni muhimligini yodda tutishga harakat qilamiz va faoliyat doirasidagi rollarni tuzatish yoki belgilashda alohida e'tibor beramiz va hokazo. Bizning mavzularni tanlashimiz ularning paydo bo'ladigan qiziqishlarini aks ettiradi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
Qo’chqorova Muhabbatxon Yigitaliyevna. (2022). POLYETHNIC LANGUAGES AND THEIR DISTINCTIVE FEATURES IN MODERN LINGUISTICS . International Journal Of Literature And Languages, 2(04), 10–18.
Kuchkarova, M. (2021). The role of the authentic materials in improving communicative competence of ESP learners. Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(2).