FIZIKA YO’NALISHI TALABALARIDA LOYIHALASH FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISHDA ZARUR PEDAGOGIK TAVSIYALAR

Основное содержимое статьи

Umarxon Boboxo’jaev
Odina Ismanova

Аннотация

Ushbu ishda oliy ta’limning fizika yo’nalishi talabalarida kreativlik xususiyatlarini rivojlantirishda loyihalash faoliyatinining ahamiyati ko’rsatib berilgan. Loyihalash faoliyatining asosiy tushunchalari keltirilgan. Qanday loyihalash turidan foydalanilsa fizika yo’nalishi talabalarini kreativlik qobiliyatlarini rivojlantirish samarali natijalar berishi asoslab berilgan.

Информация о статье

Как цитировать
Boboxo’jaev, U., & Ismanova , O. (2023). FIZIKA YO’NALISHI TALABALARIDA LOYIHALASH FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISHDA ZARUR PEDAGOGIK TAVSIYALAR. Конференция Ферганского государственного университета, 152. извлечено от https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/2432
Раздел
Физика

Библиографические ссылки

Башина Т.Ф., Илин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности. – CПб.: Питер, 2009.

Болотов, В.А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе. В.А.Болотов , В.В. Сериков// Педагогика. – 2003 - № 10.

Блохин, А. Н.Метод проектов как продуктивное образование. – Ростов н/Д.: РГПУ, 2005.

F.A. Korolyov, Fizika kursi. Optika atom yadrosi fizikasi. Toshkent. “O’qituvchi”. 1978 y.