Innovatsion texnologiyalar asosida talabalarda kognitiv kompetensiyalarni shakllantirish metodlari

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Imomova Umida

Annotatsiya

Ko‘pincha ta’lim muassasalarida ta’lim innovatsiyalarini amalga oshirishda texnik va tashkiliy masalalar birinchi o‘ringa chiqadi va texnolog-o‘qituvchi va ta’lim xizmatlarining o‘quvchi-iste’molchisini tayyorlash menejerlar diqqat markazida bo‘ladi. Ayni paytda, bu ikki asosiy masalaning rivojlanmaganligi (o‘qituvchining o‘zgarishlardan voz kechishi va talabalarning ularga tayyor emasligi) ta’lim jarayoniga yangiliklarni keng joriy etishga asosiy to‘siq hisoblanadi. Ta’lim muassasalari noaniqlik sharoitida faoliyat ko‘rsatuvchi tashkilotlardir, ya’ni potensial natijalarning ehtimolini aniq raqamlarda baholashning iloji bo‘lmay qolishi mumkin. Bunday tashkilotlarga ijtimoiy-madaniy, siyosiy va ilm-fan sohalari ham kiradi. Har qanday yangilik ham texnik, ham psixologik oqibatlarga olib keladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Chet tillari

Foydalaniladigan adabiyotlar

Алимов А.А. Узлуксиз таълим тизими ўқитувчиларининг инновацион фаолиятини шакллантириш усуллари // Халq таълими. -Тошкент, 2015. – №6, – Б. 74-78.

Балашов М.М. Проблемы готовности молодых учителей к инновационным процессам в образовании / М.М. Балашов, М.И. Лукянова//Проблемы адаптации учителя к профессионалной деятелност .-Уляновск, 1998.-С5-14.

Дружинин В.Н. Когнитивные способности: структура, диагностика, развитие Текст. / В.Н. Дружинин. М.: ПЕР СЭ; СПб .: ИМАТОН, М, 2001. 224с.

Новикова Т.Г. Экспертиза инноваций в образовании. Подготовка экспертов гражданских институтов, [текст] / Т.Г.Новикова // Нар. образование.-2006.-№4.-С.104-109.

Erny Nicola, Kreativität und Methode. Ein Vergleich zwischen Charles S. Peirces Begriff der Abduktion und der Methodenkonzeption von Giambattista Vico. Zeitschrift für philosophische Forschung Bd. 53, H. 1 (Jan. - Mar., 1999), pp. 51-76.

Wieczerkowski W. & Prado, T. M. (1994). Hochbegabung und Hochbegabte. Überlegungen zur Identifikation, Beratung und Förderung. In W. Wieczerkowski (Hrsg.), Hochbegabung und Hochbegabte. Arbeiten und Aufsätze 1991-1994. Hamburg: William-Stern- Gesellschaft.