FRANSUZ VA O’ZBEK TILIDAGI REKLAMA MATNLARINING GENDER ХUSUSIYATLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Marjona Xaydarova
Yunusova S. A.

Annotatsiya

So’ngi yillardagi eng e’tiborga molik ilmiy yangiliklardan biri til o’rganishga yangicha yondashuv gender masalasining paydo bo’lishidir. Gender tushunchasini filologiya bilan bir qatorda falsafa, tarix, sotsiologiya, antropologiya, iqtisodiyot, psixologiya va boshqa bir qator fanlar sohalarida ham faol ishtirokini ko’rish mumkin. Ushbu maqolada, biz fransuz va o’zbek reklama matnlarida genderning ahamiyatli xususiyatlari, reklama mahsulotining turi, reklama matnining hajmi va tuzilishi – so’z, ibora, jumla, shior, matnning morfologik, leksik, so’z yasalishi va sintaktik xususiyatlari va unda gender omilining ta’siri ko’rsatib beriladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Chet tillari
muallifning biografiyasi

Marjona Xaydarova

O’zDJTU talabasi.

Foydalaniladigan adabiyotlar

Грошев И.В. Рекламные технологии гендера // Общественные науки и современность. – № 4. – М., 2000.

Горошко Е., Кирилина А.В. Гендерные исследования в лингвистике сегодня // Гендерные исследования. – № 2. – М., 1999.

Дейян А. Реклама. Борисова А.С. Женский гендерный стереотип во французских рекламных текстах. – М.: Прогресс, 1993.

Дедюхин А.А. Модели организации вербальной и визуальной информации в тексте рекламы: aвтореф. дис. ... канд. филол. наук. – Краснодар, 2006.

Кирилина А.В. Особенности и тенденции развития гендерных исследований в российской лингвистике // Гендер: язык, культура, коммуникация. – М.: МГЛУ, 2001.

Лормель К. Современная Реклама. – Дижон, 2003.

Максимова О.Б. Гендерное измерение в современном социальнокоммуникативном дискурсе: роль рекламы // Вестник РУДН. Серия Социология – № 6-7. – М.: РУДН, 2004.

Медведева Е.В. Рекламная коммуникация. Едиториал УРСС, – М., 2004.

Разумовский Б.С. Реклама как вид социальной информации: aвтореф. дис. ... канд. филос. наук. – Минск, 1992.