LEARNER-CENTERED EDUCATION IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING CONTEXT OF UZBEKISTAN
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
O‘zbekistonda chet tillarni o‘qitish uzoq tarixga ega bo‘lib, professor Jamol Jalolovning ilmiy ishlarida batafsil yoritilgan. Maqolada O‘zbekistonda chet tilni o‘qitish kontekstida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning joriy etilishi tarixi o‘rganilgan. Chet tillarni o‘qitishning shaxsga yo‘naltirilgan amaliyotlarni Uzbekiston ta’lim tizimiga joriy etishni o‘rganish strategik pedagogika nuqtai nazaridan samaradorlikni oshirish va chet tillarini o‘qitishni takomillashtirishda katta ahamiyat kasb etadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
Jalolov J.J. / Chet til o‘qitish metodikasi // Foreign Languages Teaching Methodology. -Toshkent: O‘qituvchi, 2012. -P-133-144.
Sattorov T.Q. / Bo‘lajak chet til o‘qituvchisining uslubiy omilkorligini shakllantirish texnologiyasi // T.: TDUI, 2003.- 192 b.
Prabhu N.S. / Second language pedagogy // - Oxford: Oxford University Press, 2013. -153 p.
Kakharov, K., & Olimov, M. (2023). GERMAN IDIOMATIC EXPRESSIONS: UNVEILING THE ETIQUETTE OF SPEECH. International Bulletin of Applied Science and Technology, 3(6), 604-606.
Кахарова, М., & Хайдарова, О. (2022). ЧЕТ ТИЛИ ДАРСЛАРИДА ГУРУҲЛАРДА ИШЛАШ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(10), 170-175.
Пазилова, З. Ш. (2022). ЎЗБЕК ВА НЕМИС ХАЛҚЛАРИДА БОЛАЛИК ДАВРИГА ХОС БЎЛГАН УРФ-ОДАТ ИФОДАЛОВЧИ ЛЕКСИК ИФОДАЛАРНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ. OLIY VA O ‘RTA MAXSUS TA’LIM VAZIRLIGI FARG ‘ONA DAVLAT UNIVERSITETI, 122.
Sh, K., & Akramova, F. (2022). Unnatives Speak as Innatives. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(12), 116-120.