РАЗВИТИЕ УМЕНИЙ ЧТЕНИЯ С ПОМОЩЬЮ ЭЛЕКТРОННЫХ И АУДИО КНИГ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Гулнора Закирова

Annotatsiya

Ushbu maqolaning maqsadi o‘qish ko‘nikmalarini rivojlantirish uchun elektron kitoblar va audio kitoblardan foydalanishning maqsadga muvofiqligini o‘rganishdir. Ushbu maqolada elektron kitoblar va audio kitoblarning xususiyatlari yoritilgan va tavsiflangan va bu kitoblar yordamida o‘quvchilarning bilim faolligini rag‘batlantirish imkoniyatlari ochib berilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Chet tillari

Foydalaniladigan adabiyotlar

Турабаева Л.К., Абдикеримова Г.А., Танабаева Г.У., Ирсимбетова Л.А.

Электронные книги и их применение // Международный журнал экспериментального образования. – 2015. – № 7. – С. 67-69;

Карданова, М. В. Культура чтения в ритме пограничной рациональности [Текст] / М. В. Карданова// Библиотековедение. - 2006. - № 4. - С. 60-68.

Koskinen, P.S., Blum, I.H., Bisson, S.A., Phillips, S.M., Creamer, T.S., & Baker, T.K. (2000). Book access, shared reading, and audio models: The effects of supporting the literacy learning of linguistically diverse students in school and at home. Journal of Educational Psychology, 92(1), 23-36.

Krashen, S.D. (2003). Free voluntary reading: still a very good idea. In S.D. Krashen Explorations in Language Acquisition and Use (pp. 15-29). Portsmith, NH: Heinemann. Preview retrieved from http://books.heinemann.com/shared/ onlineresources/E00554/chapter2.pdf.