Роль культурных факторов в формировании речевого поведения узбекских студентов и их значимость для учителя-иностранца
Main Article Content
Abstract
Maqolada tadqiqotning maqsadi oʻzbek oʻquvchilarining nutqiy xulq-atvorining xususiyatlarini aniqlash va bu jarayonga madaniy farqlarning taʼsirini aniqlashdan iborat boʻlib, bu oʻqitish samaradorligini oshirishga qaratilgan bir qator tavsiyalar ishlab chiqish imkonini beradi. o‘zbek talabalariga chet tili, xususan, nemis tili. Ilmiy adabiyotlar tahlili, o‘zbekistonlik talabalar va ularning o‘qituvchilari o‘rtasida so‘rov o‘tkazish, o‘quv jarayonini kuzatish, o‘zbek talabalari va o‘qituvchilari bilan suhbatlar chet ellik o‘qituvchining o‘zbek xalqining muloqoti va mentalitetining ustun xususiyatlarini bilmasligi kommunikativ ziddiyatga olib kelishi mumkinligini ko‘rsatadi.
Article Details
References
Трофимова Н.А. Штрихи к портретам социативных речевых актов // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена, Т. 8, № 34, 2007. – С. 61-74.
Газизов Р.А. Максима такта в аспекте лингвистической вежливости (на материале немецкого языка). // Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 2. Языкознание, № 2 (12), 2010. – С. 97-104.