INTERFAOL METODLAR, ULARNING MOHIYATI VA QO`LLANILISHI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Usmonova Bahora Komiljon qizi
Saidov Temur Amirqul o`g`li

Annotatsiya

Ushbu maqola interfaol metodlarning ta`lim va tarbiya jarayonidagi o`rni va imkoniyatlari haqida so`z yuritiladi. Ta`lim jarayonida o`quvchi (talaba)lar hamda o`qituvchi o`rtasidagi faollikni oshirish orqali o`quvchilarning bilimlarni o`zlashtirishini faollashtirish, shaxsiy sifatlarini rivojlanishiga xizmat qiladi. Interfaol metodlarni qo`llash dars samaradorligini oshirishga yordam beradi. Interfaol ta`limning asosiy mezonlari: norasmiy bahs-munozaralar o`tkazish, o`quv materialini erkin bayon etish va ifodalash imkoniyati, ma`ruzalar soni kamligi, lekin seminarlar soni ko`pligi, o`quvchilar tashabbus ko`rsatishlariga imkoniyatlar yaratilishi, kichik guruh, sinf jamoasi bo`lib ishlash uchun topshiriqlar berish, yozma ishlar bajarish va boshqa metodlardan iborat bo`lib, ular ta`lim-tarbiyaviy ishlar samaradorligini oshirishda o`ziga xos ahamiyatga ega.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Chet tillari

Foydalaniladigan adabiyotlar

D.Ro`ziyeva, M.Usmonboyeva, Z.Xoliqova. //Interfaol metodlar: mohiyati va qo`llanilishi//metodik qo`llanma. Nizomiy nomidagi TDPU nashriyoti, 2013 yil.

X.A.Aynaqulov. Pedagogikada interfaol metodlarning o`rni// “Экономика и социум” №12(103)-1 2022б 44-46 b,

O`.Q.Tolipov, M. Usmonboyeva // Pedagogik texnologiya:nazariya va amaliyot.- Toshkent: “Fan”, 2005, 205-b.

https://cybrleninka.ru

https://e-library.namdu.uz