ФОРМИРОВАНИЕ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Сарвинозхон Дадабоева
Гульмира Башарова

Annotatsiya

Maqola ta'limning barcha bosqichlarida muhokama qilinadigan asosiy mavzulardan biri - shaxsni eng yuqori ijtimoiy qadriyat sifatida shakllantirishga qaratilgan funktsional savodxonlikni shakllantirishga bag‘ishlangan. Ta'limning oraliq yoki yakuniy natijasi sifatida funktsional savodxonlik darajasini mustaqil xalqaro baholashni o‘tkazadigan tashkilotlar ko‘rsatilgan. Funksional savodxonlikni shakllantirishda samarali pedagogik tajribalardan foydalanish bo‘yicha maktab faoliyatining asosiy yo‘nalishlari belgilab berildi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Chet tillari

Foydalaniladigan adabiyotlar

UNESCO. Revised Recommendation concerning the International Standardization of Educational Statistics. Текст: электронный – URL: https://en.unesco.org/about-us/legal-affairs/ revised-recommendation-concerning-international-standardization-educational General Conference of UNESCO. Paris, 27.09.1978, р. 19. (дата обращения: 14.09.2022).

United nations Literacy Decade: education for all; International Plan of Action: implementation of general Assembly resolution 56/116, p. 4. – Текст: непосредственный.

Азимов, Э.Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э.Г. Азимов, А.Н. Щукин. - Москва: Икар. – 2009. –С. 342. – Текст: непосредственный.

Виноградова, Н.Ф. Функциональная грамотность младшего школьника: книга для учителя / под ред. Н.Ф. Виноградовой / Н.Ф. Виноградова, Е.Г. Кочурова, М.И. Кузнецова и др. – Москва: Российский учебник: Вентана-Граф. – 2018. – С. 16–17. – Текст: непосредственный.

Образовательная система «Школа 2100». Педагогика здравого смысла / под ред. А.А. Леонтьева. - Москва: Баласс. – 2003. – С. 35. – Текст: непосредственный.

Фролова, П.И. К вопросу об историческом развитии понятия «функциональная грамотность» в педагогической теории и практике / П.И. Фролова // Наука о человеке: гуманитарные исследования. – 2016. – № 1 (23). – С. 179-185. – Текст: непосредственный.

O’G’Li, K. K. S., & Ogli, A. M. K. (2022). INGLIZ VA O'ZBEK TILLARIDA OLAM LISONIY MANZARASI VA UNING MAQOLLARDA IFODALANISHING AHAMIYATI. Ta’lim fidoyilari, 2, 15-21.

Kakharova, M. (2023). ASSESSMENT OF THE KNOWLEDGE OF LANGUAGE LEARNERS. International Bulletin of Engineering and Technology, 3(4), 181-184.

Pazilova, Z. (2023). THEORETICAL FOUNDATIONS OF STUDYING TRADITIONAL NAMES IN LINGUISTICS. International Bulletin of Engineering and Technology, 3(8), 58-60.

Kakharova, S. (2023). THE IMPORTANCE OF EFFECTIVE TEACHER’S SPEECH IN THE CLASSROOM. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(6 Part 6), 173-176.