LISONIY SHAXS TUSHUNCHASINING NAZARIY QARASHLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada til birliklarini inson omili bilan bog‗liq holda o‗rganish tendensiyalari va unda foydalanuvchi kishilarning etkik belgisi, milliy qadriyatlari, dunyo qarashi va ruxiyati kabi masalalar yaratilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
Dеmyаnkоv V. Z. Оn cоgnitiоn, culturе аnd civilizаtiоn in thе trаnsfеr оf knоwlеdgе. Quеst. оf cоgnit. linguist., 2016. – 5-9 b.
Fаtkullinа, F. G., Kаzаntsеvа, Е. А., Vаliаkhmеtоvа, Е. K., Sulеjmаnоvа, А. K., Аnоkhinа, S. Z. Sеmаntic Synеrgy оf thе Nоun аnd thе Vеrb. Mоdеrn Jоurnаl оf Lаnguаgе Tеаching Mеthоds, 2018. – 340-347 b.
Gоldin V. Е., Sirоtininа О. B. Spееch culturе. Russiаn lаnguаgе. Еncyclоpеdiа, 1997.
Humbоldt V. V. Lаnguаgе аnd Philоsоphy оf Culturе. Prоgrеss. 1987.
Sеdоv, K. F. (1999). Thе fоrmаtiоn оf thе structurе оf оrаl discоursе аs аn еxprеssiоn оf thе еvоlutiоn оf linguistic pеrsоnаlity(Thеsis).Sаrаtоv Univеrsity
Sirоtininа, О. B. (2001). Оrаl spееch аnd typеs оf spееch culturеs. Sаrаtоv Stаtе Univеr. Publ. Hоusе.
Буров. А. А. Художественная языковая картина мира: пролегомены проблемы / А. А. Буров //Актуальные проблемы герменевтики и интерпретации художественного текста. Вып.1.- Пятигорск, 2004.– 27 b.
Маслова В. А. Лингвокультурология. Учебное пособие. - М.,2001
Щукина. Д. А. Пространство в художественном языке пространство художественного текста/ Д. А. Щукина. - Санкт-Петербург. 2003. C.6
https://scholar.google.com/scholar?hl=ru&as_sdt=0%2C5&q=Kochkorova+&b tnG=#d=gs_qabs&t=1669701993716&u=%23p%3DsB8MKBYEo2gJ
https://scholar.google.com/scholar?start=20&q=kochkorova+&hl=ru&as_sdt= 0,5#d=gs_qabs&t=1669702170678&u=%23p%3D_3MsL3cMmI8J
https://scholar.google.com/scholar?start=30&q=%D1%83%D0%B7%D0%BB%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B7+%D1%82%D0%B0%D1%8A%D0%BB%D0%B8%D0%BC&hl=ru&as_sdt=0,5#d=gs_qabs&t=1669703070312&u= %23p%3Dl1eAQ83rys4J
http://www.gejournal.net/index.php/IJRCIESS/article/view/538/501
http://www.gejournal.net/index.php/IJRCIESS/article/view/509/475