MAKTAB FIZIKA KURSIDA OʻQUVCHILARNING ILMIY DUNYOQARASHLARINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Alijanov Dilmurod

Annotatsiya

Ushbu maqolada dunyoqarash va uning darajalari, ilmiylikni ta’minlash yoʻllari, moddiy olamni oʻrganishda fizik tushunchalar haqida fikr yuritilgan boʻlib, u atom tuzilishi misolida koʻrsatib berilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Fizika

Foydalaniladigan adabiyotlar

Mirzaaxmedov B. Fizika oʻqitish metodikasi. –T.: Oʻqituvchi, 2007.

Joʻraev M. Fizika oʻqitishda statistik gʻoyalar.-T.: Oʻqituvchi, 1994.

Tarasov L.V. Sovremennaya fizika v sredney shkole.-M: Prosveshenie, 1990.

Alijanov D. O‘quvchilarning fizik bilimlarini fanlararo aloqadorlik asosida rivojlantirish metodikasini takomillashtirish (6-sinf misolida). Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya ishi. Namangan-2023 y.

Berdiev Ch. Fizikani oʻqitishda ilmiy dunyoqarashni shakllantirish. –T.: Oʻqituvchi, 1995.

Japaralievich S. J., Obidjonovich Z. I. NAMOYISH TAJRIBALARI ORQALI O‘QITISHDA O ‘QUVCHILAR DUNYOQARASHINI RIVOJLANTIRISH YO ‘LLARI //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2021. – Т. 1. – №. 3. – С. 683-686.

Алижанов Д. 6-синф физика курсида модда тузилишини ўқитиш орқали ўқувчиларда илмий фикрлашни ривожлантириш йўллари //Общество и инновации. – 2021. – Т. 2. – №. 3/S. – С. 15-19.

Ogli A. D. A. The methodological recommendations for teaching the subject “natural science (science)”(on the example of knowledge in physics) //ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. – 2022. – Т. 12. – №. 8. – С. 24-29.

Захидов И. О. и др. Важные аспекты преподавания физики в 6 классе на основе междисциплинарных связей //Учёный XXI Века. – 2022. – С. 80-83.

Zohidov I. O., Karimova R. K., Umarov A. O. Elektr zaryadi, elektr maydoni" bobini o'qitish 8-sinf, fizika kursi //Namangan davlat universiteti ilmiy xabarnomasi.-2019.-1-jild.-Yo'q. – Т. 12. – С. 298-302.