LANGUAGE ACQUISITION IN CHILDREN: EXPLORING THE COGNITIVE AND SOCIAL FACTORS INFLUENCING LANGUAGE DEVELOPMENT
Основное содержимое статьи
Аннотация
Овладение языком у детей — замечательный процесс, который начинается с рождения и продолжает развиваться на протяжении всего детства. Это сложное и многогранное явление, которое предполагает развитие языковых навыков, в том числе словарного запаса, грамматики и коммуникативных способностей
Информация о статье
Библиографические ссылки
M. Saville-Troike. Introducing Second Language Acquisition. In Introducing Second Language Acquisition (Cambridge Introductions to Language and Linguistics, pp. 1-6), Cambridge: Cambridge University 1Press.
P. Thompson. Foundations of educational technology. Oklahoma: Oklahoma State University.
Dushatova, S., & Norinboyeva, D. (2023). BASIC METHODOLOGIES OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 3(1 Part 2), 16-19.
Dushatova, S. (2023, December). TURLI TIZIMLI TILLARDA EVFEMIZMLARNI QO ‘LLASHDAGI MADANIY FARQLARNING IFODASI. In Fergana state university conference (pp. 42-42).
Khojaliev, I., & Kuchkarov, I. (2023). THE CONCEPT OF SPEECH SITUATION AND ITS INTERPRETATION. Best Journal of Innovation in Science, Research and Development, 742-747.
Isokhon, K. (2023, December). THE STRUCTURES OF ENGLISH AND UZBEK SPEECH ETIQUETTE. In Fergana state university conference (pp. 64-64).
Isokhon, K. (2023). ORGANIZATION OF ENGLISH SPEECH ETIQUETTE. Theoretical aspects in the formation of pedagogical sciences, 2(10), 62-66.