USING BRAINSTORMING ACTIVITIES IN ORDER TO DEVELOP CRITICAL THINKING

Основное содержимое статьи

Sayyora Muxtoraliyeva

Аннотация

Эта статья о том, что такое мозговой штурм и его
полезные стороны и так есть несколько примеров, связанных с мозговым штурмом.

Информация о статье

Как цитировать
Muxtoraliyeva, S. (2024). USING BRAINSTORMING ACTIVITIES IN ORDER TO DEVELOP CRITICAL THINKING. Конференция Ферганского государственного университета, 95. извлечено от https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/2827
Раздел
Иностранные языки

Библиографические ссылки

https://www.sciencedirect.com

David Seymour & Maria Popova " 700 classroom activities" Macmillan publishers limited 2003

https://www.sessionlab.com

Umaraliyeva M, (2021). Some challenges in encouraging independent learning. Academic research in educational sciences, 2(4), 1878-1882.

Umaraliyeva M, & Yakhyoeva S, (2022). Important Characteristics to Become Autonomous Learner. International Journal on orange twchnology. Volume: 4 Issue:12, 23-26

Искандарова, Ш. М., & Кахаров, К. Ш. (2014). Philological sciences Филологические науки. The Way of Science, 44.

Кахарова, М., & Зоҳидов, И. (2022). ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАНИШДА ҚЎЛЛАНИЛГАН МЕТОДЛАРДА ТЕСТ ТОПШИРИҚЛАРИ ТУРЛАРИНИНГ АҲАМИТЯТИ. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(10), 161-164.

Pazilova, Z. (2023). Paradigm of Customary Names, Characteristics and Uniqueness of the Traditions of the Uzbek and German Peoples. EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION, 3(8), 57-59.

Sh, K., & Jurayeva, S. (2022). Drawing As a Means of Understanding Difficult Concepts. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(12), 121-124.