CHET TILLARNI O`QITISHDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALRNING AHAMIYATI

Основное содержимое статьи

Toxirjon Ataxojayev
Gulchroy Ibroximova

Аннотация

Данная стсья посвящена изучению использования цифровых технолгий при обучении иностранным языкамб также проанализированы типы занятий с использованием цифровых технологий.

Информация о статье

Как цитировать
Ataxojayev, T., & Ibroximova, G. (2024). CHET TILLARNI O`QITISHDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALRNING AHAMIYATI. Конференция Ферганского государственного университета, 60. извлечено от https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/2792
Раздел
Иностранные языки

Библиографические ссылки

O`zbekiston Respublikasi Prezidentimizning 06.10. 2020.dagi “ Axborot texnologiyalari sohasida ta`lim tizimini yanada takomillashtirish, ilmiy tadqiqotlarni rivojlantirish va ularni IT – industriya bilan integratsiya qilish chora tadbirlari to`g‘risidagi”. T. 2020.

O`zbekiston respublikasi Prezidentining 2020 yil 6- noyabrdagi “ Ozbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta`lim – tarbiya va ilm- fan sohalarini rivojlantirish chora tadbirlari to`g‘risida”gi PF-6108 QARORI.

D. Babraximova Ta`lim tizimida axborot texnologiyalarini qo`llashninmg ilmiy – pedagogic masalalri. 6 – tom, 3- son. 2022.

Madiyarova M. A. Ta`lim jarayonida raqamli texnologiyalarni tadbiq etish. 2023.

Yuldashev U. A. Use of video lesson creative technologies in the process of electronic education. Scientific- methodological journal. T.2021.

Kakharov, K., & Olimov, M. (2023). GERMAN IDIOMATIC EXPRESSIONS: UNVEILING THE ETIQUETTE OF SPEECH. International Bulletin of Applied Science and Technology, 3(6), 604-606.

Кахарова, М., & Хайдарова, О. (2022). ЧЕТ ТИЛИ ДАРСЛАРИДА ГУРУҲЛАРДА ИШЛАШ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(10), 170-175.

Пазилова, З. Ш. (2022). ЎЗБЕК ВА НЕМИС ХАЛҚЛАРИДА БОЛАЛИК ДАВРИГА ХОС БЎЛГАН УРФ-ОДАТ ИФОДАЛОВЧИ ЛЕКСИК ИФОДАЛАРНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ. OLIY VA O ‘RTA MAXSUS TA’LIM VAZIRLIGI FARG ‘ONA DAVLAT UNIVERSITETI, 122.

Sh, K., & Akramova, F. (2022). Unnatives Speak as Innatives. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(12), 116-120.