XXIASR TILSHUNOSLIGI VA RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR

Main Article Content

Дилнавоз Рахматова

Abstract

Ushbu maqolada chet tillarini o‘rganishda raqamlitexnologiyalardan foydalanishning bir qancha samarador imkoniyatlari o‘rganiladi va tahlil qilinadi. Raqamli texnologiya tushunchasi va uning chet tillarini o‘qitishda qo‘llanilishining turli zamonaviy usullari solishtiriladi va batafsil ko‘rib chiqiladi. Raqamli texnologiyalarning uslubiy, didaktik va tarbiyaviy xususiyatlari ham tahlil qilinadi.

Article Details

How to Cite
Рахматова, Д. (2024). XXIASR TILSHUNOSLIGI VA RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR. Fergana State University Conference, 207. Retrieved from https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/2947
Section
Foreign languages

References

Godwin-Jones B. Blogsandwikis: Environmentfor on-linecollaboration //LanguageLearningandTechnology. 2003. № 18-21

Kessler G. Student-initiatedattention to form in wiki-basedcollaborativewriting //LanguageLearningandTechnology. 2009. № 1.32-35 3. Кошеляева Е.Д. Методикаразвитиясоциокультурныхумений студентовпосредствомсоциальногосервиса «Вики» (английскийязык, языковойвуз) : дис. ... канд. пед. наук. М. : МПГУ, 2010.С.4-9

Маркова Ю.Ю. Методикаразвитияуменийписьменнойречи студентовнаосновевики-технологии (английскийязык, языковойвуз) : дис. … канд. пед. наук. М.: МГГУ им. М.А. Шолохова, 2011.С.25-31

Сысоев П.В. Дидактическиесвойства и функциисовременных информационных и коммуникационныхтехнологий // Иностранныеязыки в школе. 2012. № 6. С. 12–20

Ахмаджонов Н. Analysis of poetonyms used in poetry // International Scientific Journal ISJ Theoretical & Applied Science Philadelphia, USA issue 12, volume 104 published December 30, 2021 P. 509-512 Impact Factor: Philadelphia, USA ISRA (India) = 6.317 ISI (Dubai, UAE) = 1.582 GIF (Australia) = 0.564 JIF = 1.500 SIS (USA)= 0.912РИНЦ (Russia) = 3.939 ESJI (KZ) = 9.035 SJIF (Morocco) = 7.184 ICV (Poland) = 6.630 PIF (India) = 1.940 IBI (India) = 4.260OAJI (USA) = 0.350

Ахмаджонов Н. Analysis of poetonyms in prose works// International interdisciplinary research journal (girj) Volume 10, Issue 2, February, 2022 ISSN: 2347-6915 SJIF Impact Factor: 7.472 P. 487-490