ПРАКТИЧЕСКИЕ НАВЫКИ, ПРИОБРЕТАЕМЫЕ ПУТЁМ РЕШЕНИЯ КОНКРЕТНЫХ ЗАДАЧ-СИТУАЦИЙ

Main Article Content

Мухайё Мадумарова
Таманно Арабжанова

Abstract

This article deals with Current issues related to the introduction of situational teaching methods into the educational process, their characterization is given, their specificity in comparison with traditional educational technologies is revealed.

Article Details

How to Cite
Мадумарова, М., & Арабжанова, Т. (2024). ПРАКТИЧЕСКИЕ НАВЫКИ, ПРИОБРЕТАЕМЫЕ ПУТЁМ РЕШЕНИЯ КОНКРЕТНЫХ ЗАДАЧ-СИТУАЦИЙ. Fergana State University Conference, 45. Retrieved from https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/2777
Section
Foreign languages

References

Гринченко Т.В. Активные методы обучения иностранному языку в неязыковом вузе: Вісник СевНТУ. Вип. 105: Педагогіка: зб. наук. пр. — Севастополь: Вид-во СевНТУ, 2010.

Кейс-метод. Окно в мир ситуационной методики обучения (case-study). [Электронный ресурс] / Доступ: "http://www.casemethod.ru/

Зобов А. М. Метод изучения ситуаций в образовании: его история и применение [Электронный ресурс]. URL: http://www.elitarium.ru/2006/02/09/metod_izuchenija_situacijj_case_study_v_obr azovanii_ego_istorija_i_primenenie.html (дата обращения: 13.01.2013).