O’QUVCHILAR BILIMI VA KREATIVLIK QOBILIYATLARINING SHAKLLANISHIDA FIKRLARNI “IFODALASH VOSITALARI” NING AHAMIYATI

Main Article Content

Maxamatjon Ahmedov

Abstract

Annotatsiya. Ushbu maqolada, texnologik ta’lim yo’nalishini o’qitish jarayonida o’quvchilar bilimi va kreativlik qobiliyatlarini shakllantirishda “Fikrlarni ifodalash vositalari” usulidan foydalanilgan. SHuningdek, STEM - fanlararo integratsiya yondashuvga asoslangan o’qituvchi va o’quvchining hamkorlikdagi faoliyati o’rganilgan bo’lib, bu jarayonda o’quvchilar  va o’qituvchi hamkorligida ijodiy “fikrlarni ifodalash vositalari” haqida fikrlar muhokama qilingan. Bu nazariya va amaliyotni birlashtirishning mantiqiy natijasi bo’lib “fikrlarni ifodalash vositalari” sifatida talqin qilingan.

Article Details

How to Cite
Ahmedov, M. (2024). O’QUVCHILAR BILIMI VA KREATIVLIK QOBILIYATLARINING SHAKLLANISHIDA FIKRLARNI “IFODALASH VOSITALARI” NING AHAMIYATI. Fergana State University Conference, 373–378. Retrieved from https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/3190
Section
Physic

References

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining “O’zbekistonning yangi tarqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to’g’risida” gi PF-6108 Farmoni. T., 2020 yil 6 noyabrь.

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining “Xalq ta’limi sohasidagi ilmiy-tadqiqot faoliyatini qo’llab-quvvatlash hamda uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini joriy qilish chora-tadbirlari to’g’risida”gi PQ-4963- Qarori 2021 yil 25 yanvarь.

Pedagogik jarayonlarni tashkil etish va boshqarish texnologiyalari: o’quv qo’llanma / S.T.Turg’unov, L.A.Maxsudova, M.A.Umaralieva, H.M.Tojiboeva. “Sano-standart” nashriyoti 2012 yil.

M.M.Ahmedov, Z.A.Teshaboev, G.Xojikarimova /Texnologiya fani o’qituvchilarining texnologik ta’lim jarayonlarini tashkil etish va boshqaruv faoliyatini takomillashtirish//“Mug’allim hem uzuluksiz bilimlendiro’” OAK e’tirof etgan ilmiy-metodikaliыq jurnal № 2/1 - 2022 jыl, 116-119 betlar.

M.M.Ahmedov, Z.A.Teshaboev, G.Xojikarimova/ Education system - integrated process// International Journal of early CHildhood Special education (INT-JECSE) ISSN: 1308-5581 Vol 14, Issue 03 2022 4211-4214.Nukus shahri. ISSN: 2181-7138.