Предметно-языковое интегрированное обучение немецкому языку в детском онлайн-университете

Main Article Content

Дилбар Таджибаева

Abstract

Bolalarga chet tillarini o‘rgatishda motivatsiyani oshiruvchi, aqliy faoliyat va qiziqishni rivojlantiruvchi, e’tibor, xotira va tasavvurni rivojlantiruvchi usul va usullardan foydalanish tavsiya etiladi. Nemis tili darslarida «Bolalar onlayn universiteti» materiallari asosida zamonaviy CLIL metodikasidan foydalaniladi, chet tilini o‘rganishda boshqa fanlar va xususan MINT (matematika, informatika, fan va texnologiya) fanlarini uzviy bog‘lagan holda empirik-eksperimental yondashuvni birlashtirib qo‘llaniladi. Ushbu trening bolalarni nafaqat ko‘plab fanlarni o‘rganishdagi yutuqlarini yaxshilash, balki ularning til bilan muloqot qilish qobiliyatini rivojlantirish imkonini beradi.

Article Details

How to Cite
Таджибаева, Д. (2024). Предметно-языковое интегрированное обучение немецкому языку в детском онлайн-университете. Fergana State University Conference, 9. Retrieved from https://conf.fdu.uz/index.php/conf/article/view/3035
Section
Foreign languages

References

Бим И.Л. Что мешает повышению результативности обучения иностранным языкам? // Иностранные языки в школе. – 2007. – № 4. – С. 2-6.

Колесникова И.Е. Игры на уроке английского языка: пособие для учителя. – Минск: Народная Асвета, 1990. – 120 с. С. 100-102.

BIG-Kreis: Der Lehrstand im Englischunterricht am Ende von Klasse 4. München, Domino. 2015.

Coyle D., Hood P., Marsh D. CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge: Cambridge University Press, 2010. – 74 р.

Gila Hoppenstedt & Beate Widlok. Mit Sinnen Experimentieren – Sprache begreifen. Frühes Fremdsprachenlernen mit dem CLIL-Ansatz Einführung und Praxisbeispiele. Goethe-Institut München e.V., 2011. – 112 S.

Widlok Beate, Petravić Ana, Org Helgi, Romcea Rodica. Nürnberger Empfehlungen zum frühen Fremdsprachenlernen. Neubearbeitung. Goethe-Institut München e.V., 2010. – 40 S.